Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoitus on kaunis tapa muistaa luontoamme ja jättää jälki, jolla on merkitys. Tekemällä testamenttilahjoituksen Greenpeacen ympäristötyöhön annat kaikkein arvokkaimman perinnön tuleville sukupolville: planeetan täynnä luontoa ja rauhaa. Testamentin tekeminen on helppoa, ja autamme mielellämme. Täyttämällä lomakkeen voit tilata testamenttiesitteen kotiisi. Esitteen tilaaminen ei velvoita sinua lahjoittamiseen.

Tilaa testamenttiesite täältä!

Turvaa elämän jatkuminen haavoittuvaisella planeetallamme ja jätä arvokas perintö tuleville sukupolville. Anna merkityksellinen lahja – muista Greenpeacea testamentissasi.

Päätämme nyt, millaisen planeetan jätämme jälkeemme.

Greenpeacen suojelee elämää ja rakentaa kestävää sekä reilua tulevaisuutta. Muistamalla Greenpeacea testamentissa annat merkityksellisen lahjan maapallolle. Turvaat elämän jatkumisen ja autat säilyttämään luonnon monimuotoisuuden myös tuleville sukupolville.

Greenpeacen ensimmäisen aluksen Phyllis Cormackin miehistö matkalla pysäyttämään USA:n ydinkokeet Amchitkalla Pohjoiselle jäämerellä. Ylhäällä vasemmalta oikealle: Bob Hunter; Patrick Moore; Bob Cummings; Ben Metcalfe; Dave Birmingham. Alhaalla: Richard Fineberg; Lyle Thurston; Jim Bohlen; Terry Simons; Bill Darnell; John Cormack.

Lue lisää Greenpeacen tärkeistä saavutuksista luonnon suojelemiseksi täällä!

Voit tutkia interaktiiviselta aikajanalta Greenpeacen historiaa, kampanjavoittoja ja muita saavutuksia vuosien varrelta. Yksi perustajista Irving Stone kuvaili matkaa Pohjoiselle jäämerelle seuraavin sanoin: “A journey for life and peace” – Matka elämän ja rauhan puolesta. Ydinkokeiden estäminen oli vain ensimmäinen etappi Greenpeacen vuosikymmenien matkalla maailman muuttamiseksi.

Mistä saan lisätietoa testamentin tekemisestä?

Testamentin tekeminen on helppoa, ja autamme mielellämme. Voit tilata testamenttiesitteen täyttämällä alla olevan lomakkeen, niin saat tarkempaa lisätietoa testamenttilahjoittamisesta. Suosittelemme myös asianajajan tai muun asiantuntijan puoleen kääntymistä testamentin muotoseikkojen kanssa.

Klikkaa alta ja täytä lomake. Saat testamenttiesitteen postitse muutaman päivän kuluttua.

Tilaa esite

Voit myös kysyä lisätietoja varainhankintapäällikkö Outi Jokilehdolta

Puhelimitse: 040 626 1025
Sähköpostilla: [email protected].

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät Hyvä Testamentti – kampanjan sivuilta.

Greenpeace on mukana järjestöjen yhteisessä Hyvä Testamentti -kampanjassa, josta voit saada myös lakiasiantuntijan neuvoja maksutta. Lue lisää tästä.

Vivian Awuku

Vill du har information på svenska vänligen kontakta mig,

Emelie Eldridge [email protected]

Kiitos!